Fünkli Mikuyo

Die Fünklis sind die kleinsten Mitglieder in unserer Abteilung. Die Mädchen und Jungs im Kindergartenalter (zwischen 4 und 6 Jahren) treffen sich jeden zweiten Samstagnachmittag für 2-3 Stunden, und erleben gemeinsam mit ihren LeiterInnen verschiedenste Abenteuer.
Der ganze Nachmittag findet ohne Begleitung der Eltern statt.

Bei Fragen, melde dich ungeniert per Mail an [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.].

Wir freuen  uns auf dich!

Fünkliruef

Öb Rege, Sunne oder Schnee,
ois wirsch immer dusse gseh.
Verbrecher jage, Charte lese,
Fründe finde, Zvieri esse,
s'nächste Abentür chann cho,
mir sind dFünkli Mikuyo.

Leiter

Lazana (Viviane) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Min Name isch Viviane Kaufmann v/o Lazana und bin 22i. Im 2007 bini serst mal id Pfadi und sit 2011 bini am Leite. Zerst bi de Pfaue und jetzt bi de Fünkli Mikuyo zHettlinge. Glichziitig übernimmi mit de Kecky und em Geysir ab em Herbst d'Abteiligsleitig und freue mich uf mini negsti Ufgab.

Nebet de Pfadi studier ich a de PH Schaffhuse Primarstufe, gange na id Dameriege, bin gern kreativ und han au sehr gern Ferie :) Im vergangene Jahr bini am Reise gsi und freue mich jetzt defür umso meh, wieder voll debi zsi.

Balu (Vinzenz) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Munk (Jenny) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Min Name isch Jenny Habegger v/o Munk und ich bin 19ni.
Im Jahr 2006 bin ich s erste mal id Pfadi cho und im Summer 2015 hani bi de Gruppe Wiesel afange leite. Sit dem Summer bini bi de Fünkli und freumi uf die neui Ufgab bi de Chliinste i eusere Abteilig.

Im Früehlig 2019 hani d Fachmittelschuel im Pädagogikprofil abgschlosse und bis im Summer machi es Pflegepraktikum im Spital.
I minere Freiziit tueni nebed de Pfadi auno Meitliriege leite und mach selber gern Sport im Turnverein. Nebed all dem gani regelmässig go hüete oder bin suscht irgendwo underwegs. :)

Vivace (Livia) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Min Name isch Livia Kummer v/o Vivace und ich bin 20i. Im 2006 bin ich s'erst Mal it Pfadi cho und han jetzt nachere längere Pause siit em Summer 2018 bide Fünkli Mikuyo ahgfange leite. Mir machts mega Spass di chlinste Pfadfinder uf ihrne Abentüür z'begleite.

S Gymi han ich im Summer 2018 abglosse und mache jetzt mis zweite Zwüschejahr. 2015/16 bin ich mit Rotary Youth Exchange es Jahr z Kanada gsi. Im Herbst 2019 han ich vor den ade PH Primarstufe z studiere. Momentan schaffi ade Swiss International School in Männedorf. Nebed de Pfadi duen ich ih minere Freiziit gern Wandere, mach viel Musig und liebs Neus kennezlerne.

Lupa (Zoë) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Ich bin d'Zoë Prager v/o Lupa und bin in Hettlinge ufgwachse. Vor minere Fünkliziet, vo im Winter 18 sin Ahfang gnoh het, hani drü Jahr bi de Gruppe Wiesel gleitet. Pfadi isch für mich en Ort vo de Usziet, Gmeinschaft und Natur. Genau das möchte ich de Chind büte, en Ort fern vom Alltag, wo vieli neue, interessanti Abentür wartet.

Ich bin glärnti Fachfraubetreuig Chind und starte im Summer 19 no mit de BMS. Au nebet de Pfadi bin ich meistens sehr aktiv, segs bim Sport, Yoga, Theater spiele oder bim Reise.

Miis Best!

Chihiro (Chantal) [Bitte schalten Sie Javascript ein, um die E-mail-Adressen zu sehen.]

Ich bin d Chihiro und bin im Jahr 1994 ufd Welt cho. Bevor ich mit de Fünkli agfange han, bin ich zerst Gruppeleiterin bim Rudel Pfau gsi, denn Meuteleiterin vo DaVinci und schlussändlich hani na als Abteiligsleiterin vo Dunant dörfe tätig sii.

Nachdem ich s Gymi abgschlosse han, studiere ich Rechtswüsseschafte a de Uni Züri.
I minere Freiziit triff ich mich gern mit Fründe, gah im Winter go Snowboarde und spiele Giige.

Fotos